Terespol een hotelcamping. 3 de camping.

22 mei 2016 - Terespol, Polen

Zondag  22 mei is een reisdag en  we rijden we via Warschau naar Terespol, onze viatoll box is hard aan het werk.  Als Kwartiermaker samen met Ries en Wil zien we een prachtige grasmat en een groot tegelplateau en denken dat ziet er goed uit. Helaas mogen we niet op gras staan.

We moeten het met 2 stopcontacten doen, maar de mannen zijn vindingrijk en we schakelen door van caravan naar camper of vice versa. We zijn allen tevreden de wc's zijn prachtig schoon en het restaurant geweldig. We gaan allemaal tevreden in ons kampeermiddel.

Maar dan..... Rinse is de autopapieren kwijt. Dat is een groot probleem want de volgende dag moeten we de grens over. De coördinator wordt aan het jasje getrokken, wat nu. Die komt even bij ons om raad en we besluiten dat Miny naar Marta een Pools nichtje gaat bellen voor het achterhalen van een snel transport. Ries belt de garage in Wolvega en na 4 telefoontjes gaat ook daar de trein werken en ze gaan zondagavond op de post naar Polen, want de garage had ze na de ApK niet terug gelegd in de Camper.

Ondanks alles slapen we prima op Rinse na natuurlijk.

1. Tanja:
    26 mei 2016
    Zo te lezen, genieten jullie volop!
  2. Dick Pruim:
    26 mei 2016
    Zo maak je van alles mee! Wat is trouwens viatoll box!?
  3. Jonnie Stegink:
    26 mei 2016
    Geniet er maar lekker. Mooie avonturen.