Reizen van Kalyazin naar Tver van Tver naar

21 juni 2016 - Tver, Rusland

Maandag 20 juni.
Van Kalyzin naar Tver

We rijden vandaag met Marjan en Leo naar Tver. Een rit van 170 km.
We drinken uitgebreid koffie onderweg en rijden door naar de overnachtingsplaats. Algehele verontwaardiging. We betalen € 27 en voor stroom en water moeten we nog eens 3000 roebel betalen,  7200 roebel is € 100,  daarvoor staan op een parkeerplaats bij een hotel.
Geen wc geen douche en het is een bende. Geert Jan zegt het is een sloop terrein van afgedankte oud ijzer.
We willen unaniem weg als we onder het betalen uit kunnen komen.
Het gaat niet lukken, we moeten betalen, maar wel de stroom en water er gratis bij onderhandeld en gratis Wifi, maar dan het paspoort laten zien.
Ik ga met mijn paspoort en krijg een code. Er staan een paar russen bij de receptie uitgebreid te lachen. Die domme buitenlanders, die laten zich wegdrukken op een puinzooi. Wat een pech mijn Batterij is leeg, dus geen verhalen en foto's  opladen
We hebben wel al wat meegemaakt, maar dit is te erg.
We drinken met elkaar een borrel en proberen er maar weer het beste van te maken.
Morgen reizen we verder.

Maar er zijn afspraken op papier

Verstuurd vanaf mijn iPad

1. G.Oosting:
    21 juni 2016
    Wat een verhalen allemaal.
    Veel plezier verder.
  2. Dick Pruim:
    21 juni 2016
    Als je weer thuis bent en geniet van een Schnitzel bij het Heideschlosschen kun je weer lachen om datgene wat je onderweg bent tegen gekomen. En je hebt genoeg om over te praten!!
  3. Tanja:
    24 juni 2016
    Ze zeggen altijd, voor elk probleem is ook een oplossing. Dus geloof wel dat t goed komt met jullie. Je moet soms errug creatief zijn en er het beste van maken samen. Maar goed dat je met een hele groep bent. Samen genieten!