Van Tver naar Maloye Ukleyno. (Valday)

21 juni 2016

Dinsdag 21-22-23 juni. Maloye Ukleyno.
De dagen zijn lang aan het worden, de zon komt bijna op waar hij is ondergegaan. Het weer is schitterend de afgelopen weken.
We rijden vandaag met Toos en Harrie naar Maloye Ukleyno een klein plaatsje in de buurt van Valday.  De M10 is een prima weg, het is de verbinding tussen Moskou en St. Petersburg. Bij Valday moeten we van de weg af en komen op zeer slechte wegen terecht.
De camping heeft goede elektriciteit, het ligt aan het water en is moerassig. We worden gelijk aangevallen door de muggen. We trekken allen lange broeken, sokken en lange mouwen aan, sjaal of capuchon op en zo lopen we in de hitte.
Het uitzicht is geweldig.
Als we op de vlonder aan het water gaan zitten met bijna de hele groep. (We missen één stel, zij kunnen dit niet verdragen en zijn naar de volgende overnachtingsplaats gevlucht)
We zwemmen allemaal in het meer en op de vlonder hebben we geen last van muggen.
Heel gezellig.
Al met al een paar rustige dagen.
Morgen weer verder

Verstuurd vanaf mijn iPad

Verstuurd vanaf mijn iPad

1. Stefanie Waarsing:
    24 juni 2016
    Leuk dat jullie gebleven zijn ondanks de muggen. En uiteindelijk heeft het goed uitgepakt. Levert voor ons weer een mooi verhaal op.

Hier alles ok. Hugo en ik niet helemaal fit. Hugo had vandaag een studiedag en is alleen met zijn nieuwe hengel wezen vissen. Bleef natuurlijk veel te lang weg, moeders in spanning en na drie uur erachteraan op de fiets. Vanzelfsprekend niets aan de hand. Op de terugweg laat hij zien hoe goed hij met losse handen kan fietsen.... Hij wordt groot en eist zijn vrijheid op. Ik moet er nog even aan wennen...