Moskou camping 9

8 juni 2016 - Moskou, Rusland

Dinsdag 8 juni. We reizen vandaag met Lucy en Rinse naar Moskou. We halen eerst nog even de papieren van bewijs dat we op het sportcomplex geweest zijn.

We rijden de stad uit en gaan via de M1, waar we 370 km op moeten blijven, vlak bij Moskou staan bij elke afslag en dat zijn er veel, een politieagent.
Waarschijnlijk is Poetin onderweg. We zien hem niet.

We gaan via een stuk tolweg rondom de stad, maar dan worden we toch richting het centrum gestuurd. Het is zo druk dat we voortdurend in de file staan en ons overal tussen moeten wringen. 7 banen wegen is heel gewoon.
Geert Jan zweet zo nu en dan behoorlijk. Op een gegeven moment gaan we een bocht te ver en we raken Lucy en Rinse kwijt in het gedrang, maar we maken ons geen zorgen om hen want ze hebben ook goede navigatie en met een camper is het toch gemakkelijker om te manoeuvreren in de stad. Het is een prachtige rit voor de passagier en ik maak dan ook veel foto's.
Uiteindelijk komen we door de TomTom op de plek waar we moeten zijn. De camping  ligt aan de rand van de stad een Duits sprekende man die ons vertelde wat er allemaal aanwezig is, er zijn voldoende voorzieningen, de meeste dames vliegen met hun tassen vol was goed naar de wasmachine en droger.
We maken ons wat gemakkelijk eten en nodigen Lucy en Rinse uit voor de koffie.

Verstuurd vanaf mijn iPad