Lagow stadje bij de 1 ste camping

17 mei 2016 - Łagów, Polen

We zijn op een camping in het dorpje Pozszadlo, 7 km van Lagow.

Het is er koud en we hebben de kachel aan, hebben de handschoenen nodig op de fiets. De winterkleren die we meegenomen hebben komen goed van pas. Men zegt dat het hier 3 gr warmer is dan in NL Gisteren zijn we  ondanks de kou toch even naar Lagow gegaan op de fiets en even rondgekeken. Het Johannieten kasteel is mooi en er is een restaurant in gevestigd. De stad ligt tussen 2 meren en is een rustig en mooi stadje. De oude  stadspoorten geven een Middeleeuwse indruk.

1. Tanja:
    17 mei 2016
    Op kou kun je je kleden, maar zal voor jullie duimen dat het warmer wordt ;)
  2. G.Oosting:
    17 mei 2016
    Veel plezier. Wij hebben hier ook koud weer.
  3. Geert Meppelink:
    17 mei 2016
    Het is fijn om op deze manier jullie reis mee te beleven. Het Pinksterweekeinde was hier ook koud, maar de vooruitzichten zijn goed. Geniet er van en groet de overige reisgenoten van ons.
  4. Bertha Jochum:
    17 mei 2016
    Veel plezier met de komende reis.
  5. Frank:
    17 mei 2016
    Opgezocht op de google.maps, jullie zijn al een flink eind op pad! 655km van Emmen. Volgens weeronline wordt het daar woensdag 17 graden en donderdag 22. En daarna blijft het zo warm en droog. Goede reis! For the record: 't is Poźrzadło, volgens Google ;-))
  6. Dick Pruim:
    17 mei 2016
    Hopelijk gaat de komende dagen de temperatuur naar een aangenamere waarde. We zijn de afgelopen dagen ook niet op Balderhaar geweest vanwege het weer hier.